26 Januari 2009

Malam Marek & Malam Marek Marek...

Ok.. ingat sik... pasal..aku selallu mimpi sorang pompuan tok??
nok ku apdah bila ngan nya kua sa macam tenang jak..rasa trust gila ku ngan nya.. sikda unsur2 sik eprcayak or rasa dibetray.. rasa nok aku kedirik rasa susah mok berik ngan sapa sapa buat masa tok...

Malam marek.. ada gik mimpi ya...
kali tok.. aku rasa vision nya clear lallu.. clear lcear lallu...

Ok... Ku Ishtiharkan hari tok nama pompuan ya SFH....
Ok..selallu nya..aku ada nangga muka nya..but sik clear...
rasa macam ada nangga tapi bila dah bangun..aku emsti macam lupak...

so..kali tokt ek..aku kedirik eprasan lam mimpi ya ..nya clear...

but still dah abngun aku lupak juak...

mimpi marek marek...
AKu kat sigek rumah... rumah kayu.. rumah lamak lah.. ada tv lamak indah siya..
then... kat sebelah akua da uyut.. nok pasti nya..dalam hati ku apdah..ya bukan uyut anak aku..

then.. masa ya aku macam mok sikmok jak bangun tidor.. rumah kayu..aku tidor atas lantey..ekdak tidor petang rasa ku..
nya ada siya dok sebelah aku.. merati aku.. nok apsit nya ya rummah parent nya lah. hari cerah jak.. then aku siktauk.. perasaan ku rasa macam aku somwhere di lutong.
kampong pengkalan..

ok..then... tah amcam ney aku mok balit.. kmk duak masa ya mok balit.. then.. kmk duak kedak berlari..air diseney2..kedak banjir..kedak dapt anngga ombak bergelora jak..
rasa macam takut jak..but still aku rasa mok nya ada disisi aku..aku siktauk eknak..
aku amcam sayang ngan nya..sikduli apa.aku mok nya rasa selamat ada aku.. ku sikmok jaoh...

Then.. ahh lupak...

then malam tadik.. aku mimpi gik.. nya ada gik dah ngagak aku..clear juak..aku rasa macam ku lupak apa mimpi ya.but kmk duak nang bersama.. nang aku dapat rasa how aku love nya gilak gilak..
benar nya dalam mimpi ya sik banyak cakap... nya senyap jak but aku dapat nangga dari muka nya.. nya bait.. nya inocent and nya patuh ngan aku.. sayang lalu ku ngan nya..
degupan bila ngan nya lain.. ku dapat rasa hati tok bersama orang nok aku maok..

sekembali ke cerita tok tek... degupan ya dah dirasa dalam kehidupan sebenar tek..

ok... 21th September 2008...
Airport Mukah.. aku nak pergi Kuching.. Meeting ngan Time.Com...
Hmmmm..belon datang...
Then.. ada sorang pompuan tok..tinggi..muka kedak cina..tudung...
mata ku terus merati nya... nya kedak sorang..ok aku ngakuk.. crush ku amsa ku form 4 lok... masa ya.. pompuan ya form 3..
so... aku perati.. aku suspect nya pompuan poli kah..sama rupa.. pompuan di mukah lah..sebab nya exactly..ekdak pompuan nok aku ebebanr crush dolok... ingat ku...
Last ku dapat jumpa n anngga nya dekat2 is tahun 1996.. masa macam kem bina insan di Lambir waterfall. ya last...

aku sik suspect ya nya..sebab... mun sekarang tok..nya dah 27.. emsti dah kedak bini roang kah.. berisik kah..tok ..sama jak.. same.. mungkin pelanduk duak serupa..
ku suspect..mesti tunggu laki nya datang dari kuching juak mun nya.. ku perati jak lah..enjoy the view.smeentara belon ya clear .. n kmk roang nok masok untuk ke kuching.. then

bapak nya.. is the one nok aku kenal..as bapak nok aku crush ya.. so confirm ya nyaa..
nya cium tnagan bapak nya..then..aku pun nak amsok belom
and aku wish aku dapat jumpa nya gik.. masa ya.. aok..degupan nok sama aku rasa..

then.. tadik... ada sorang pompuan... add aku di fs.. and add ym aku...
sapa pompuan ya??? classmate ku sekolah rendah.. nya nanyak kabar apa suma..cerita apsal akwan2 lain n pasal anak nya bok 8 bulan n stuff macam ya lah
then.. tetiba.. masok topic... xgf laki nya masa sekolah lok...
pompuan ya tek....

aku amcam terkejut..kenak topic ya tertiba bukak.,. so aku pun macam...
tanyak lah.. aku ada jumpa nya riya. terus nya adpah.s.eney nya ekrja..
single bok mungkin clash giya.. mungkin
aku terus macam.... *pengsan* degup ya datang gik...
serious..

kawan ku siktauk aku ada agenda dalam hal tok ngan nya tek..aku dengar jak lah kedak sik interested.. then... tempat kerja nya indah.. kebetulan nya di mukah...

kerja kat sigek kementerian tok tek..

then boss ku datang masok.. ku terus tanyak ngan nya.. kita ada issue gik kah nak ke kementerian ya.. boss ku apdah..ada .. why? tmnaya nya..
ku apdah... aku mok ikut lain kali mun ke siya.. ok nya apdah.. kenak manipulate dah boss ku
hehehe

then ku jumpa fs nya.. yesss..single..
suka lah aku..then.. miak kat tempat ya (tempat ku lepak) tek padah... miak miri?? aok .. nya pernah ngecat rumah pompuan ya.. nya tanyak macam ney rupa..terus ku explain..aok, suma nok di explain aku betol, nya apdah.. then aku tanyak..kereta apa...(nak getest lah)
betol jawapan miak ya.. kaler pun betol.. aku pun macam... hmmmm..tah lah. rasa macam.. banyak2 kebetulan.. tah ehh.. perasaan ku jak ya.. next week ilang lah.

ku ada lah nak mix match kan nya dalam mimpi ku.. macam nya ajak..aku degup nebes indah.. gila ku nebes...
then..aku rasa..perasaan ku jak ya..
kejap kejap kelak..sikda gik rasa ya.. but..
aku beanr mok jumpa nya gik...

anyway... ya mimpi jak suma ya.. n kebetulan... yalah... tapi kuat lam hati ku apdah nya lah lam mimpi ya.. haishh..

edeh.. benda tok patut masok blog bah... hahaha.. sikpa.. kebetulan nya ada link ngan mimpi tok.

Unclear Moment~

Qardafee...the Dreamer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan